PASIUNE, CALITATE, INOVATIE

1949

Max Herz, de profesie comerciant şi partenerul său de afaceri, Carl Tchilling – Hiryan, pun bazele companiei de astăzi, Tchibo Group. Cei doi fondatori au înaintat ideea unei companii care să livreze cafea prin poştă, la comandă. Această noutate nu a întârziat să asigure un mare succes, revoluţionând astfel piaţa cafelei. Încă de atunci Tchibo a lansat către clienţii săi o idee inovativă: aceştia puteau alege între o cafea ambalată în cutii de metal sau în pungi confecţionate din material textil.

1955

Se deschide primul magazin Tchibo, în nordul Germaniei, în Hamburg. Acesta oferă clienţilor posibilitatea de a gusta o ceaşcă de cafea înainte de a cumpăra un pachet întreg. O ceaşcă Gold Mocha cu zahăr şi frişcă costă numai 20 pfennigi.

1963

Tchibo pune în practică o idee revoluţionară de vânzări iniţiind sistemul magazin în magazin, localizat în brutării şi cofetării. Până în anul 1971, existau deja aproximativ 2.900 de astfel de magazine. Începe o nouă eră a iubitorilor de cafea, odată cu introducerea în piaţă a primei varietăţi de cafea cu intensitate uşoară.

1973

Componentei tradiţionale a afacerii cu cafea i se alătură componenta gamei continuu schimbătoare a bunurilor nealimentare de larg consum. Primele cele mai vândute produse sunt seturile pentru masă şi tabletele pentru servirea micului dejun.

1985

Bobul de cafea proaspăt prăjit devine simbolul memorabil al cafelei de înaltă calitate Tchibo.

1991

Începe expansiunea către Europa Centrală şi de Est: Tchibo deschide reprezentanţe în Ungaria (Tchibo Budapesta) şi Slovacia (Tchibo Slovacia). Prima filială Tchibo din Republica Cehă este fondată la Praga. Sistemul Coffee Service iniţiat de Tchibo intră pe piaţa britanică.

1997

Începe expansiunea către Europa Centrală şi de Est: Tchibo deschide reprezentanţe în Ungaria (Tchibo Budapesta) şi Slovacia (Tchibo Slovacia). Prima filială Tchibo din Republica Cehă este fondată la Praga. Sistemul Coffee Service iniţiat de Tchibo intră pe piaţa britanică.

2005

Tchibo lansează şi introduce pe piaţă „Cafissimo”. Acesta reprezintă un sistem unic de servire a cafelei pe piaţa germană: prepararea a trei specialităţi diferite de cafea cu ajutorului unui singur aparat.

2016

Tchibo pantentează sistemul unic pentru menținerea prospețimei boabelor de cafea. În acest fel cafeaua își păstrează aroma pentru o perioadă mai îndelungată de timp.

2017

Tchibo a fost prima companie care a lansat o cafea cu note delicate de fructe și un finisaj ușor dulce, fără a se concentra pe intensitatea prăjirii.

2018

Tchibo lansează pentru prima dată în Germania un model de economie partajată: Tchibo Share. Părinții tineri au posibilitatea de a închiria haine precum pijamale, jachete pentru bebeluși sau copii mici. Ideea a fost dezvoltată în parteneriat cu Kilenda și își propune să promoveze un comportament sustenabil al consumatorilor

CALITATEA CAFELEI

În ultimii 70 de ani de aventură, Tchibo a fost în căutarea unor lucruri speciale care fac viața mai frumoasă și mai interesantă.
Ne străduim să vă oferim calitate înaltă la un preţ corect. Pentru a realiza acest lucru punem în mişcare cunoştinţele şi pasiunea noastră.

Cafeaua Tchibo

Promisiunea noastră de calitate începe prin selectarea celor mai bune boabe, iar acest lucru este obligatoriu pentru toate persoanele implicate în procesul de producție: cultivare, achiziţie, transport, depozitare, prăjire, vânzare şi marketing. Pentru a asigura cele mai înalte niveluri de calitate începând cu ţările de origine, ne bazăm pe relaţii puternice şi pe termen lung cu furnizorii. Rămânem loiali filozofiei fondatorului nostru Max Herz, abordăm calea directă producând noi înşine o parte din cafeaua noastră.

Transport sigur

Boabele de cafea îşi încep călătoria imediat după ce acestea au fost culese şi procesate. Transportul cu grijă al cafelei noastre din ţările de origine către fabricile de producţie reprezintă o condiţie prealabilă importantă în ceea ce priveşte o aromă bună a cafelei.

De la cafea crudă, la cafea prăjită

Mai bine să prevenim decât să reparăm: înainte de prăjirea boabelor, Tchibo le supune unei verificări rapide. Degustătorii noştri de cafea testează mostre aleatorii conţinând cantităţi mici de cafea prăjită şi fiartă din fiecare transport pe care îl primim. Mostra le evidenţiază experţilor totul despre componenţa, aciditatea şi aroma cafelei. Acest lucru le permite experţilor noştri să evalueze fiecare transport şi să determine reţeta finală pentru produsul final.