REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Campanie Tchibo Exclusive program studenti”
Perioada campaniei: 10.11.2025 – 17.11.2025
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
1.1. Campania promotionala „Campanie Tchibo Exclusive program studenti” (în continuare “Campania”) este organizată de S.C. Tchibo Brands S.R.L., societate cu raspundere limitata constituita in Romania cu sediul in Calea Floreasca nr. 55, etaj 3, sector 1, Bucuresti cod postal 014453, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/7834/2001, cod fiscal ro 14147924 operator de date cu caracter personal, (denumita in continuare “Organizator”)
1.2. Campania se va desfasura prin intermediul agentiei SC. PEOPLE FOR BRANDS SRL cu sediul in Romania, Bucuresti, Sector 2, Str. Gara Herastrau, nr.2, birou E6.02, camera 1, etaj 6, inregistrata la Oficiul registrului comertului sub nr. J2006007664409, cod fiscal 16764578, Cont: RO62 RZBR 0000 0600 0800 1389 deschis la Raiffeisen Bank Agentia Pipera, Bucuresti, telefon 021/204.65.65,
1.3. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, pe care participantii la Campanie au obligatia sa il respecte (denumit in continuare "Regulamentul Oficial'). Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
1.4. Regulamentul Oficial al Campaniei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
- online pe https://www.tchibo.ro sau in urma unei solicitari scrise trimise la adresa Organizatorului.
1.5 Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. lnformatiile pe care astfel de materiale Ie contin vor fi interpretate in conformitate si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Premiile prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt exclusiv cu titlu de prezentare.
1.6 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa prezentul Regulament Oficial, inclusiv dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe si/sau prelungi durata Campaniei, pe parcursul desfasurarii Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte aditionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare dupa informarea publicului asupra modificarilor intervenite, cu cel putin 24 de ore inainte ca acestea sa devina aplicabile. Orice act aditional va fi publicat si pe https://www.tchibo.ro in sectiunea din footerul website-ului dedicata Campaniei “Campanie Tchibo Exclusive program studenti” (accesibil si de pe mobil sau tableta).
SECTIUNEA 2. LOCUL SI DURATA CAMPANIEI
2.1. Campania este organizata si se desfasoara in caminele studentesti din Bucuresti, conform urmatorului tabel:
Denumirea caminului Judet Oras Adresa Data activare promoteri
Regie (P1 -> P27) - Politehnica Bucuresti Bucuresti Splaiul Independentei nr 290 12-13.11.2025
Regie (U1 -> U6) - Medicina Bucuresti Bucuresti Splaiul Independentei nr 291 13.11.2025
Leu (A si D) - Politehnica Bucuresti Bucuresti Bd. Iuliu Maniu 12.11.2025
Tei (C1 -> C7 ASE & Constructii) Bucuresti Bucuresti Bd. Lacul Tei, nr 116 17.11.2025
Belvedere (A1 -> A8) - ASE Bucuresti Bucuresti Str. Pascal Cristian, nr 27 10-11.11.2025
Moxa (A,B,C,D,E) - ASE Bucuresti Bucuresti Str. Mihail Moxa 10.11.2025
2.2. Campania se va desfasura in perioada 10.11.2025 (ora 16:00:00) - 17.11.2025, (ora 22:00:00, inclusiv, ora Romaniei) denumita in continuare “Perioada Campaniei”. Participantii se pot inscrie in Campanie exclusiv pe Perioada Campaniei.
2.3. Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE
3.1. Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice (cu varsta minima de 18 ani impliniti la momentul inceperii campaniei) studenti cazati in caminele studentesti participante. Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, întreprinderile familiale, angajaţii Tchibo Brands S.R.L., ai agentiei organizatoare a Campaniei precum şi rudele în linie directă şi/sau colaterală (până la gradul al II- lea inclusiv), soţii/soţiile şi afinii acestora.
3.2 La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane:
a) prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajati) Organizatorului si/sau societatilor implicate in organizarea Campaniei;
b) prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajati) oricaror societati implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei, colaboratori ai Organizatorului, Agentiei si/sau, daca e cazul, ai Partenerului;
c) membrii familiilor prepusilor mentionati la punctele a) – b) de mai sus, pana la gradul al II-lea inclusiv (insemnand copii, parinti, sot/sotie, frate/sora, nepoti, bunici).
d) persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor cu varsta minima acceptata conform prezentului Regulament;
3.3 Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca de catre Participanti a prezentului Regulament Oficial.
SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI
4.1 Pentru participarea si inscrierea valabila in Campanie, Participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
a. In perioada 20-23.10.2025 si 28-29.10.2025, echipe de promoteri vor vizita caminele conform planning:
- Regie (P1 -> P27) - Politehnica: 20-21.10.2025
- Regie (U1 -> U6) - Medicina: 22.10.2025
- Leu (A si D) - Politehnica: 22.10.2025
- Tei (C1 -> C7 ASE & Constructii): 23.10.2025
- Belvedere (A1 -> A8) - ASE: 28.10.2025
- Moxa (A,B,C,D,E) - ASE : 29.10.2025
Se va merge in fiecare camin, din usa in usa, si se vor imparti pungute de sampling. Fiecare punguta va contine 1 plic cafea Tchibo Exclusive 100 g, 4 pliculete zahar, 1 flyer informativ si un sticker Tchibo Exclusive. Participantul trebuie sa preia aceasta punguta de sampling de la promoter.
b. Pentru a putea participa la campania de premiere, studentii care intra in posesia stickerului trebuie sa il lipeasca fie pe usa camerei, fie pe un obiect personal la vedere. La urmatoarea vizita a echipelor, studentii trebuie sa demonstreze lipirea stickerului conform specificatiilor anterioare. Daca exista un sticker lipit, studentul are posibilitatea de a extrage un loz si a castiga pe loc un premiu din cele mentionate la articolul 5. Un participant va fi premiat o singura data indiferent denumarul de stickere lipite per camera. Toate lozurile sunt castigatoare.
4.2. Vor fi desemnati castigatori primii 8400 de Participanti care au parcurs mecanismul campaniei.
4.3. Nu vor fi luate in considerare participarile in urmatoarele conditii:
- Participarile facute in afara Perioadei Campaniei, astfel cum a fost definita la Sectiunea 2;
- Daca participarile au fost efectuate prin frauda sau prin oricare alte modalitati, altele decat cele legale si/sau indicate de catre Organizator, ori au fost efectuate cu nerespectarea oricareia dintre conditiile si termenii Regulamentului Oficial;
Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga, modera si a interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare sau pe care Organizatorul o considera nepotrivita sau indecenta se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari pentru a preveni eventuale tentative de frauda.
SECTIUNEA 5. PREMIILE
5.1. In cadrul Campaniei sunt oferite urmatoarele premii, conform prezentului Regulament Oficial:
Premiu Număr premii Valoare Unitară Maximă (cu TVA) Valoare Totală Maximă (cu TVA)
Umbrela 420 20.00 8.400,00
Cana termoizolanta 168 10.00 1.680.00
Cana Tchibo 168 5.00 840.00
Cana antistress 252 3.00 756.00
Pix 1512 3.00 4.536.00
Breloc 420 4.00 1.680,00
Ring light pentru telefon 1764 11.00 19.404,00
Cablu incarcare telefon 1764 8.60 15.170,40
Sac 1932 4.60 8.887,20
TOTAL 8400 61.353,60
5.2. Valoarea totala a premiilor este de 61.353,60 lei (incl. TVA).
5.3. Specificatiile premiilor:
Umbrela
- culoare bleumarin, cu cadru din fier si husa protectie, personalizata cu Tchibo;
Cana termoizolanta
- culoare bleumarin, cu maner si capac din plastic negru, personalizata cu Tchibo;
Cana Tchibo
- culoare bleumarin sau transparenta, personalizata cu Tchibo;
Cana antistress
- material spuma, sub forma de ceasca cafea, personalizata cu Tchibo
Pix
- culoare gri deschis, personalizat cu Tchibo
Breloc
- 3 tipuri: cu banut de cumparaturi, cu lanterna sau cu agatatoare din material personalizata cu Tchibo
Ring light pentru telefon
- Ring light 28 de LED-uri pentru telefoane mobile. Cu 3 niveluri de luminozitate reglabile și baterie reîncărcabilă încorporată (150 mAh). Include cablu de încărcare USB.
Cablu incarcare telefon
- Rizo - Breloc cu cablu de încărcare cu USB-A la Micro-B (2 în 1) și Tip C.
Sac
- Culoare: Royal blue. Materialul este din poliester 210D. Este rezistent și durabil.
5.4. In cadrul acestei Campanii, Participantii nu au dreptul de a solicita schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor si nici acordarea contravalorii în bani a premiilor.
5.5. In cadrul prezentei Campanii, un participant unic poate primi un singur premiu Tchibo.
5.6. Daca sunt identificate cazuri de fraudare ale Campaniei, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor trimise anterior si de a solicita organelor competente deschiderea procedurilor de urmarire juridicara pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
SECTIUNEA 6. PROCEDURA DE VALIDARE A PARTICIPANTILOR SI INMANAREA PREMIILOR
6.1. ln aceasta etapa se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
6.2. Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi premiati pe loc. Constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.
6.3. Premiile vor fi acordate Participantilor validati in ordinea caminelor prezentate in Campanie, pana Ia epuizarea lor. Campania se va considera inchisa in momentul epuizarii premiilor.
6.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premii daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare.
SECTIUNEA 7. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII
7.1. Prin participarea la Campanie, Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze prezentului Regulament Oficial, precum si tuturor cerintelor si deciziilor luate in conformitate cu Regulamentul Oficial de Organizator in toate aspectele legate de implementarea prezentei Campanii.
7.2. Raspunderea Organizatorului si agentiilor implicate in organizarea prezentei Campanii cu privire la acordarea premiului este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
7.3. Organizatorul nu isi asuma raspunderea:
- Pentru participarile incorecte, precum si pentru cele efectuate inainte sau dupa Perioada Campaniei;
- cazurile in care Castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
- imposibilitatea unui Castigator de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- cazurile in care Castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
- derularea activitatilor de mentenanta ce nu pot fi amanate.
7.4. Organizatorul nu isi asuma raspunderea si nu va fi parte in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiului. Aparitia sau existenta vreunei dispute sau litigiu referitor la acordarea premiilor nu va influenta principiul potrivit caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament Oficial si care face dovada participarii valabile in Campanie. Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și monitoriza modul în care se desfășoara participarea în Campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă, înscrierile respective vor putea fi anulate la latitudinea Organizatorului.
7.5. Organizatorul are dreptul de a invalida participarile care nu indeplinesc conditiile de validare.
7.6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara participarile in Campanie. In cazul in care se observa tentative de frauda, acestea respective vor fi anulate.
7.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos sau contrar bunelor moravuri, afecteaza bunul mers al Campaniei.
7.8. Organizatorul Campaniei va acorda premiile numai in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu acesta.
7.9. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau alte tentative care ar putea afecta imaginea Companiei si/sau a Organizatorului/Agentiei ori costurile aferente acestei Campanii. Incercarea de frauda va conduce la descalificarea respectivului participant pentru intreaga Perioada a Campaniei si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi vreun premiu in cadrul Campaniei. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea premiului, Organizatorul are dreptul de a cere angajarea raspunderii respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
7.10. Organizatorul nu va fi facut responsabil de starea premiului ulterior inmanarii acestuia catre castigator. Organizatorul se face responsabil de premiu doar pana in momentul predarii lui catre castigator.
SECTIUNEA 8. NOTIFICARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERȘONAL
8.1. Nu se vor colecta datele personale ale participantilor la campanie.
SECTIUNEA 9. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
9.1. Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei, pentru motive independente de vointa sa, sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei prin intermediul Site-ului Campaniei „Campanie Tchibo Exclusive program studenti” www.Tchibo.ro in sectiunea Campaniei.
SECTIUNEA 10. FORȚA MAJORĂ
11.1. Forta Majora este evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, intervenit dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de catre Organizator si care il impiedica pe acesta sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
11.2. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial desfasurarea Campaniei conform Regulamentului Oficial sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul nu isi asuma in niciun fel obligatia de a prelungi Campania cu o perioada corespunzatoare duratei evenimentului de forta majora.
SECTIUNEA 11. CONTESTATII SI LITIGII
12.1. Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.
12.2. Eventualele reclamatii/sesizari legate de derularea Campaniei se vor putea trimite fizic catre Organizatorul Campaniei SC. PEOPLE FOR BRANDS SRL cu sediul in Romania, Bucuresti, Sector 2, Str. Gara Herastrau, nr.2, birou E6.02, camera 1, etaj 6, la telefon 021/204.65.65 sau prin intermediul adresei de e-mail validare@mercury360.ro , in termen de maximum 10 zile lucratoare de la data publicarii tuturor castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o reclamatie/sesizare.
12.3. Eventualele reclamatii/sesizari vor cuprinde in mod obligatoriu: numele, caminul studentesc in care este cazat, precum si alte date necesare pentru identificarea si contactarea contestatorului si prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia.
12.4. Sesizarile si reclamatiile se vor solutiona in termen de 15 zile lucratoare de la data primirii si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL OFICIAL
Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant printr-o solicitare scrisă către SC. PEOPLE FOR BRANDS SRL., cu sediul in Romania, Bucuresti, Sector 2, Str. Gara Herastrau, nr.2, birou E6.02, camera 1, etaj 6.
Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator; anunţul va fi făcut pe site-ul www.tchibo.ro
Prezentul Regulament Oficial, impreuna cu Anexele sale, a fost redactat de catre Agentie in numele Organizatorului cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind autentificat anterior demararii campaniei de un notar public.
Organizator,
S.C. Tchibo Brands S.R.L
Prin imputernicit,
SC. PEOPLE FOR BRANDS SRL




