REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
„Concurs Eduschox Kitchen Affair”
(denumitin continuare „Regulament”)

Sectiunea 1. Organizatorul campaniei
1. Campania „Concurs Eduscho” este organizata de catre S.C. Tchibo Brands S.R.L., societate cu răspundere limitata constituita in Romania, cu sediul in str. Calea Floreasca nr. 55 etaj 3 sector 1, Bucuresti cod postal 014453, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. j40/7834/2001, cod fiscal ro 14147924, reprezentata legal prin Marian Ene, in calitate de Managing Director si Eduard Adrian Diaconu, in calitate de Service & Finance Director, denumita in continuare „Organizator”

2. Campania Promotionala se desfasoara cu sprijinul si prin intermediul 2activePR S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Str. Viitorului, nr. 14, Sector 2, Bucuresti, avand cod unic de inregistrare RO14687800, inmatriculata in registrul comertului sub. nr. J40/4886/2002, avand cont bancar: RO78 BRDE 445S V046 3422 44XX deschis la Banca BRD Dorobanti, reprezentata legal de Corina Barladeanu in calitate de Administrator si persoana imputernicita pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

3. „Concurs Eduscho”, denumita in continuare „Campania”, se va derula sub prevederile prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii.

Sectiunea 2. Durata Campaniei, aria de desfasurare
1. Campania se va desfasura in perioada: 21 - 28 noiembrie 2024 pe pagina de TikTok: https://www.tiktok.com/@kitchen.affair?lang=es

2. In situatia in care Organizatorul decide sa scurteze/sa prelungeasca aceasta Campanie, acest fapt va fi adus la cunostinta participantilor prin publicarea informatiei pe pagina de TikTok: https://www.tiktok.com/@kitchen.affair?lang=es

3. Regulamentul oficial de desfasurare al Campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant: online pe https://tchibo.ro, prin accesarea link-urilor postate pe fiecare platformă (Instagram in BIO) sau in urma unei solicitari scrise trimise la adresa Organizatorului.

4. Campania nu este sponsorizata, sustinuta sau asociata in niciun fel cu platformele sociale www.facebook.com sau www.instagram.com sau www.tiktok.com

5. Tchibo Brands SRL nu solicită niciun fel de date sau plata unor anumite sume pentru participarea la concursurile pe care le organizeaza. Singurul cont official, unde concursul este valid este pe pagina de TikTok Kitch Affair: https://www.tiktok.com/@kitchen.affair?lang=es

Sectiunea 3. Dreptul de participare.
1. La Campanie pot participa toate persoanele fizice („Participantii”) cu domiciliul sau resedinta in Romania. Ne rezervam dreptul de a lua in considerare doar participantii care au implinit varsta de 18 ani pana la data de 21 noiembrie 2024 si respecta conditiile din prezentul Regulament.

2. Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului sau ai agentiilor implicate in desfasurarea campaniei, precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si sotul/sotia celor mentionati mai sus.

Sectiunea 4. Mecanismul campaniei
6. 4.1. Campania se desfasoara pe pagina de TikTok: https://www.tiktok.com/@kitchen.affair?lang=es

4.2. Pentru a participa la Campanie, persoanele trebuie sa:
- aiba drept de participare potrivit conditiilor descrise in sectiunea 3 a prezentului regulamentul
- poata comunica Organizatorului o adresa de livrare a premiilor aflata pe teritoriul Romaniei, daca va fi numit castigator
- se inscrie pe pagina de TikTok https://www.tiktok.com/@kitchen.affair?lang=es si sa raspunda in comentarii la intrebarea:
- “Care este cea ma frumoasa amintire pe care o ai legata de o cafea?”

Participantii se pot inscrie de un numar nelimitat de ori pe TikTok in perioada 21 – 28 Noiembrie 2024, nu mai tarziu de ora 23:59.

7. Participantii care comenteaza in cadrul campaniei pe pagina de TikTok: https://www.tiktok.com/@kitchen.affair?lang=es trebuie sa aiba in vedere ca vor fi descalificate și șterse toate comentariile care nu sunt in conformitate cu termenii si conditiile de utilizare a respectivei pagini, a platformei sociale www.tiktok.com si cu celelalte prevederi ale acestui Regulament Oficial.

Sub nicio forma nu sunt admise comentarii care prezinta un continut considerat jignitor sau calomnios, imoral, vulgar si/sau discriminator ori contrar bunelor moravuri/practici etc. Nu vor fi validate fotografii care includ produse sau orice alte elemente de comunicare ale altor furinizori sau producatori de cafea. De asemenea, nu se accepta comentarii care au alt continut in afara de cel prevazut in regulament. Aceste comentarii nu vor fi participante in campanie, iar Organizatorul are dreptul sa le stearga de pe pagina.

Orice tip de continut tendentios sau vulgar, precum si orice comentarii care nu respecta prevederile acestui Regulament Oficial vor fi eliminate, autorul acestora urmand a fi eliminat din Campanie, iar continutul inlaturat de pe pagina. Moderarea materialelor incarcate si/sau descalificarea Participantilor care nu respecta prevederile Regulamentului Oficial ramane strict la aprecierea Organizatorului si nu poate fi cenzurata de niciun Participant.

Inscrierea in campania promotionala este considerata valida daca comentariul nu a fost sters de catre participant de la postarea care anunta concursul pana la data si ora incheierii concursului (conform sectiunii 5.1 a prezentului regulament) si daca indeplineste conditiile descrise mai sus.


Sectiunea 5. Descrierea premiilor si acordarea lor
5.1. Concursul va avea 5 castigatori. Fiecare castigator va primi urmatoarele prodsue:
- 1 x kg Eduscho Espresso Intenso boabe
- 1 x kg Eduscho Espresso Classic boabe
- 1 x kg Eduscho Cafe Crema boabe
- 2 pachete de Eduscho Classic Coffee
- 3 tipuri de cafea instant Eduscho
- 1 cana Eduscho

Premiile vor fi acrodate prin tragere la sorti prin random.org

8. Castigatorul va fi extras dintre participantii ale caror comentarii reprezinta inscrieri valide (conform sectiunii 4 a prezentului regulament). Dupa data și ora incheierii concursului (28 noiembrie 2024, ora 23:59) se vor contoriza toate inscrierile valide (conform sectiunii 4 a prezentului regulament), din zilele de concurs. Pe 4 Decembrie 2024, la cel tarziu ora 18.00, se vor afisa numele de utilizatori ale castigatorilor printr-un update in sectiunea e comentarii de la postarea initiala.

Se va apela la rezerve in cazul in care, din motive independente de vointa Organizatorilor,
acestia nu pot lua legatura cu Participantii alesi castigatori in termenul stabilit in prezentul
Regulament sau daca oricare dintre acestia nu este validat din cauza nerespectarii a cel putin
uneia dintre prevederile prezentului Regulament Oficial al Campaniei. Se va apela la
rezerve in ordinea in care acestea au fost clasificate.

5.2. Castigatorii va fi rugati sa ia legatura cu Kitchen Affair, in termen de 48 de ore de la data anuntarii pe pagina de TikTok, prin mesaj privat si de a-i furniza datele personale in vederea livrarii premiului. Kitchen Affair va raspunde mesajelor private ale castigatorilor selectati in vederea preluarii si prelucrarii datelor cu caracter personal necesare livrarii premiilor (nume, prenume, numar de telefon mobil, adresa de livrare). Trimiterea mesajului privat catre Kitchen Affair inseamna exprimarea acordului castigatorului cu privire la prelucrarea datelor personale anterior mentionate.

5.3. In cazul in care castigatorul nu furnizeaza datele necesare in termen de 48 de ore sau nu poate fi confirmat in termen de 48 de ore de la furnizarea datelor, prin mesaj privat catre pagina Kitchen Affair, se va trece la validarea rezervelor, urmand acelasi procedeu ca si pentru primii 5 castigatori.

5.4. Un participant poate castiga un singur premiu in cadrul concursului, respectand situatiile luate in vedere la pct. 4.2.

5.5. Premiile vor fi expediate prin curier privat, in termen de 30 zile lucratoare de la data confirmarii datelor pentru livrarea premiului. In momentul primirii premiului, castigatorul trebuie sa semneze un proces verbal de predare primire a premiului.

5.6. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor.

5.7. Lista finala a castigatorilor concursului va fi publicata pe pagina de TikTok, prin comentariu la postarea de concurs: https://www.tiktok.com/@kitchen.affair?lang=es

Sectiunea 6. Taxe si impozite aferente
6.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, Titlul IV „Impozitul pe venit”.

6.2. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data livrarii premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestora revin proprietarului.

Sectiunea 7 - Legea aplicabila. Litigii
7.1. Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de pe raza teritoriala a municipiului Bucuresti.

7.2. Legea aplicabila este legea romana.

7.3. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la urmatoarea adresa: S.C. Tchibo Brands S.R.L, str. Calea Floreasca nr. 55, etaj 3, sector 1, Bucuresti cod postal 014453, dar si catre office@tchibo.ro, in atentia Departamentului de Marketing, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data finalizarii Campaniei. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamatie.

Sectiunea 8. Intreruperea/incetarea Campaniei
8.1. Campania va putea fi intrerupta/incetata inainte de termen doar in caz de forta majora si/sau caz fortuit (asa cum sunt acestea definite de Codul Civil) sau printr-o decizie a Organizatorului determinata de imposibilitatea de a o continua din motive independente de vointa sa.

8.2. In situatia aparitiei unuia din aceste cazuri, Organizatorul va anunta participantii pe pagina de Instagram a Organizatorului: https://www.instagram.com/tastebazaar/
8.3. In situatiile avute in vedere la pct. 8.1 sunt incluse si hotararile instantelor judecatoresti, precum si actele unor autoritati publice competente.

8.4. Pentru situatiile avute in vedere la pct. 8.1 si pct. 8.2, Organizatorii nu mai au nicio obligatie catre participanti cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despagubire sau alte asemenea pretentii.

Sectiunea 9. Prelucrarea datelor personale
9.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal are loc în baza Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, denumit în continuare RGPD.
9.2. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal se regăsește in Anexa nr. 1 la Regulamentul Campaniei și face parte integrantă din acesta.
9.3 Prin participarea la prezenta Campanie, se considera ca persoanele participante au parcurs si luat la cunostinta informarea privind prelucrarea datelor lor personale in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale Organizatorului prezentei Campanii.

Sectiunea 10. Alte prevederi ale Regulamentului
10.1. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord si accepta neconditionat si in mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. In cazul in care Organizatorii constata neindeplinirea si/sau nerespectarea conditiilor stipulate de prezentul Regulament, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara alte despagubiri sau plati.

10.2. Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare dupa anuntarea prealabila a participantilor pe site-ul: www.tchibo.ro

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „Concurs Eduscho”
(“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

I. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul
1. Organizatorul Campaniei promotionale „Concurs Eduscho” (denumita in continuare “Campania”) este S.C. Tchibo Brands S.R.L., societate cu raspundere limitata constituita in Romania cu sediul in Calea Floreasca nr. 55, etaj 3, sector 1, Bucuresti cod postal 014453, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/7834/2001, cod fiscal ro 14147924 operator de date cu caracter personal, reprezentata legal prin Marian Ene, in calitate de Managing Director si Eduard Adrian Diaconu, in calitate de Service & Finance Director, (denumita in continuare “Organizator”).
2. Imputernicit prin: 2activePR S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Str. Viitorului, nr. 14, Sector 2, Bucuresti, avand cod unic de inregistrare RO14687800, inmatriculata in registrul comertului sub. nr. J40/4886/2002, avand cont bancar: RO78 BRDE 445S V046 3422 44XX deschis la Banca BRD Dorobanti, reprezentata legal de Corina Barladeanu in calitate de Administrator si persoana imputernicita pentru prelucrarea datelor cu caracter personal,
II. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
1. Nume ID de social media (identificator social media),
2. Link de profil (coordonata numeric).
In plus, pentru castigatori:
· Nume si prenume;
· Data nasterii;
· Adresa de e-mail;
· Telefon mobil;
· Adresa de livrare (postala);
· Copie CI (doar in cazul premiilor cu o valoare mai mare de 600 de lei)

Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.

III. Scopul prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participantilor si castigatorilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator pentru urmatoarele scopuri:
- Organizarea si desfasurarea campaniei, desemnarea castigatorilor, atribuirea premiilor, si livrarea premiilor;
- Validarea castigatorilor;
- Indeplinirea obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului;
- Publicarea listei cu castigatorii;
- Pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.

IV. Temeiul juridic al prelucrarii

Pentru prelucrarea datelor personale necesare pentru organizarea si desfasurarea Campaniei, desemnarea castigatorilor, atribuirea premiilor, livrarea premiilor si validarea castigatorilor (sectiunea II, pct. (i) si pct. (ii)), temeiul legal al prelucrarii este art. 6 alin. 1 lit. (b) si (a) din RGPD, respectiv acceptarea expresa, voluntara, activa si explicita a termenilor si dispozitiilor Regulamentului campaniei, respectiv pentru verificarea indeplinirii conditiilor de validare a castigatorilor campaniei.
Pentru prelucrarea datelor personale necesare pentru indeplinirea obligatiilor finaciar -contabile si a publicarii listei cu castigatorii (sectiunea II, pct. (iii) si (iv), temeiul legal al prelucrarii este art. 6 alin. 1 lit. (c) din RGPD, obligatii impuse de Codul fiscal si de Ordonanta Guvernului nr. 99/2000.

V. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite si/sau puse integral sau partial la dispozitia Imputernicitului Operatorului, platformei de selectie a castigatorilor, publicului larg (lista cu castigatorii), precum si autoritatilor publice competente, pentru respectarea obligatiilor impuse Operatorului de legislatia in vigoare (ex. administratia finaciara).

VI. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 1 an de la data colectarii acestora.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.

VII. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii si Castigatorii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
· dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
· dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
· dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
· dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal dreptul la restrictionarea prelucrarii;
· dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;
· dreptul la portabilitate a datelor;
· dreptul de a nu a face obiectul unei decizii bazate exlcusiv pe prelucrarea automata a datelor.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior, fie apeland numarul de telefon +4031 4253374, fie printr-o cerere adresata Imputernicitului Operatorului la adresa: cu sediul social in Str. Viitorului, nr. 14, sector 2, Bucuresti, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail office@2activepr.ro.
Participantii si castigatorii, pe durata prelucrarii, au dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro) si/sau de a se adresa justitiei.

VIII. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/Imputernicitul/Agentia primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe toate mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/distruge imediat aceste date de pe toate mijlocele de prelucrare si stocare.

IX. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare, prin intermediul Imputernicitului. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. Masurile de securitate vor fi documentate la nivelul Imputernicitului.

X. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, la nevoie si mai ales in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care acestea au fost incunostintate cu privire la Regulament.

XI. Alte prevederi
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Datele personale ale participantilor si castigatorilor la Campanie, inclusiv ale tertilor sus mentionati vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.