REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
„Concurs Tchibo 75 de Ani”
(denumit in continuare „Regulament”)
Sectiunea 1. Organizatorul campaniei
1. Campania „ Concurs Tchibo 75 de Ani” este organizata de catre Tchibo Brands S.R.L., societate cu răspundere limitata constituita in Romania, cu sediul in str. Calea Floreasca nr. 55 etaj 3 sector 1, Bucuresti cod postal 014453, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/7834/2001, cod fiscal RO 14147924, reprezentata legal prin Marian Ene, in calitate de Managing Director si Eduard Adrian Diaconu, in calitate de Service & Finance Director, denumita in continuare „Organizator”,
2. Campania Promotionala se desfasoara cu sprijinul si prin intermediul 2activePR S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Str. Viitorului, nr. 14, Sector 2, Bucuresti, avand cod unic de inregistrare RO14687800, inmatriculata in registrul comertului sub. nr. J40/4886/2002, avand cont bancar: RO78 BRDE 445S V046 3422 44XX deschis la Banca BRD Dorobanti, reprezentata legal de Corina Barladeanu in calitate de Administrator si persoana imputernicita pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
3. „Concurs Tchibo 75 de Ani”, denumita in continuare „Campania”, se va derula în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii.
Sectiunea 2. Durata Campaniei, aria de desfasurare
1. Campania se va desfasura in perioada: 5 – 10 decembrie 2024 pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/tchibo.ro/ și pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/tchiboromania/ ale Organizatorului.
2. In situatia in care Organizatorul decide sa scurteze/sa prelungeasca aceasta Campanie, acest fapt va fi adus la cunostinta participantilor prin publicarea informatiei pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/tchibo.ro/ și pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/tchiboromania/, cu cel puțin 48 de ore înainte ca o astfel de modificare să devină efectivă.
3. Regulamentul oficial de desfasurare al Campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant: online pe https://tchibo.ro, prin accesarea link-urilor postate pe fiecare platformă (pe Facebook in textul postarii de concurs, pe Instagram in BIO) sau in urma unei solicitari scrise trimise la adresa Organizatorului.
4. Campania nu este sponsorizata, sustinuta sau asociata in niciun fel cu platformele sociale www.facebook.com sau www.instagram.com .
Sectiunea 3. Dreptul de participare.
1. La Campanie pot participa toate persoanele fizice („Participantii”) cu domiciliul sau resedinta in Romania. Ne rezervam dreptul de a lua in considerare doar participantii care au implinit varsta de 18 ani pana la data de 5 decembrie 2024 si respecta conditiile din prezentul Regulament.
2. Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului sau ai agentiilor implicate in desfasurarea Campaniei, precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si sotul/sotia celor mentionati mai sus.
Sectiunea 4. Mecanismul campaniei
4.1. Campania se desfasoara pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/tchibo.ro/ și pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/tchiboromania/ .
4.2. Pentru a participa la Campanie, persoanele trebuie sa:
- aiba drept de participare potrivit conditiilor descrise in sectiunea 3 a prezentului Regulament;
- poata comunica Organizatorului o adresa de livrare a premiilor aflata pe teritoriul Romaniei, daca va fi numit castigator
- se inscrie pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/tchibo.ro/ sau pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/tchiboromania/ in conditiile urmatoare:
● sa mentioneze la postarea de pe pagina de Facebook sau de pe pagina de Instagram, prin intermediul comentariilor, care este cafeaua lor Tchibo preferata.
Participantii se pot inscrie de un numar nelimitat de ori, atat pe Facebook, cat si pe Instagram, in perioada 5-10 decembrie 2024 nu mai tarziu de ora 23:59.
Participantii care comenteaza in cadrul campaniei pe paginile de Facebook https://www.facebook.com/tchibo.ro/ sau Instagram https://www.instagram.com/tchiboromania/, trebuie sa aiba in vedere ca vor fi descalificate și șterse toate comentariile care nu sunt in conformitate cu termenii si conditiile de utilizare a respectivelor pagini, ale platformelor sociale www.facebook.com si www.instagram.com si cu celelalte prevederi ale acestui Regulament.
Sub nicio forma nu sunt admise comentarii care prezinta un continut considerat jignitor sau calomnios, imoral, vulgar si/sau discriminator ori contrar bunelor moravuri/practici etc. Nu vor fi validate fotografii care includ produse sau orice alte elemente de comunicare ale altor furinizori sau producatori de cafea. De asemenea, nu se accepta comentarii care au alt continut in afara de cel prevazut in Regulament. Aceste comentarii nu vor fi participante in Campanie, iar Organizatorul are dreptul sa le stearga de pe pagina.
Orice tip de continut tendentios sau vulgar, precum si orice comentarii care nu respecta prevederile acestui Regulament vor fi eliminate, autorul acestora urmand a fi eliminat din Campanie, iar continutul inlaturat de pe pagina. Moderarea materialelor incarcate si/sau descalificarea Participantilor care nu respecta prevederile Regulamentului ramane strict la aprecierea Organizatorului si nu poate fi cenzurata de niciun Participant.
Inscrierea in Campanie este considerata valida daca comentariul nu a fost sters de catre Participant de la postarea care anunta concursul pana la data si ora incheierii concursului (conform sectiunii 5.1 a prezentului Regulament) si daca indeplineste conditiile descrise mai sus.
Sectiunea 5. Descrierea premiilor si acordarea lor
5.1. Concursul va avea cate 75 castigatori pentru fiecare pagina (75 pentru Facebook si 75 pentru Instagram). Premiile acordate in cadrul prezentei Campanii sunt urmatoarele:
Pentru Facebook
● 75 x vouchere Tchibo, fiecare în valoare de 75 lei (TVA inclus). Voucherele pot fi utilizate exclusiv pe site-ul oficial tchibo.ro, pentru achiziția oricăror produse disponibile.
Pentru Instagram
● 75 x vouchere Tchibo, fiecare în valoare de 75 lei (TVA inclus). Voucherele pot fi utilizate exclusiv pe site-ul oficial tchibo.ro, pentru achiziția oricăror produse disponibile.
Astfel ca fiecare castigator atat de pe Facebook, cat si de pe Instagram va intra in posesia a unui cod digital unic ce va reprezenta voucherul. Valoare fiecarui cod este de 75 lei, aceasta valoare putut fiind revendicata doar pe site-ul Tchibo.ro inainte de finalizarea comenzi.
Voucherul de 75 de lei nu se cumuleaza cu alte oferte promotionale disponibile pe site (precum reducerea de 10% pentru abonarea la newsletter).
Voucherul este valabil pana la data 31.12.2024.
Pentru a evita orice neintelegere, voucherul de 75 de lei se aplica doar produselor, nu si transportului. In cazul in care valoarea comenzii nu depaseste suma de 160 de lei dupa aplicarea voucherului de 75 de lei, atunci contravaloarea transportului va fi achitata de client.
Voucherul poate fi folosit o singura data.
Pentru inregistrarea comenzilor clientul trebuie sa isi creeze cont pe www.tchibo.ro si sa urmeze toti pasii pentru crearea contului.
Costul transportului pentru comenzile finale mai mici de 160 de lei va fi acoperit de catre comparator.
Premiile vor fi acordate prin tragere la sorti prin https://app-sorteos.com/dashboard pentru Instagram si Facebook.
Castigatorii vor fi extrasi dintre Participantii ale caror comentarii reprezinta inscrieri valide (conform sectiunii 4 a prezentului Regulament). Dupa data și ora incheierii concursului (10 decembrie 2024, ora 23:59 sau o data ulterioara in cazul prelungirii perioadei de Campanie) se vor contoriza toate inscrierile valide (conform sectiunii 4 a prezentului Regulament), din zilele de concurs. In data de 16 Decembrie 2024, la cel tarziu ora 18:00, se vor afisa numele de utilizator ale castigatorilor pe pagina de Facebook, in comentarii: https://www.facebook.com/tchibo.ro/ si pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/tchiboromania/, pe Instagram Stories, precum si pe https://tchibo.ro/ .
Se va apela la rezerve in cazul in care, din motive independente de vointa Organizatorului sau
a agentiei de media, acestia nu pot lua legatura cu Participantii alesi castigatori in termenul
stabilit in prezentul Regulament sau daca oricare dintre castigatori nu este validat din cauza
nerespectarii a cel putin uneia dintre prevederile prezentului Regulament.
5.2. Castigatorii vor fi rugati sa ia legatura cu Organizatorul, in termen de 48 de ore de la data anuntarii pe pagina de Facebook sau pe cea de Instagram, prin mesaj privat, fara a furniza pe aceste canale date personale. Organizatorii vor raspunde mesajelor private ale castigatorilor selectati in vederea preluarii si prelucrarii datelor cu caracter personal necesare livrarii premiilor (nume, prenume, numar de telefon mobil, adresa de livrare).
5.3. In cazul in care castigatorul nu furnizeaza datele necesare in termen de 48 de ore sau nu poate fi confirmat in termen de 48 de ore de la furnizarea datelor, prin mesaj privat pe pagina de Facebook Tchibo Romania sau contul de Instagram Tchibo Romania, se va trece la validarea rezervelor, urmand acelasi procedeu ca si pentru castigator.
5.4. Limitarea extragerilor: Organizatorul se angajează să efectueze maximum 150 extrageri pentru desemnarea câștigătorilor( cate 75 de extrageri pentru fiecare platforma de socializare). Daca dupa aceste 150 extrageri, câștigătorii declarati valabili nu vor lua legatura cu organizatorul concursului. Pentru fiecare castigator va fi extrasa o rezerva, folosind acelasi mecanism de extragere. Daca nici rezervele nu vor revendica, Organizatorul își rezervă dreptul de a declara concursul ca fiind încheiat.
5.5. Un Participant poate castiga un singur premiu in cadrul concursului, respectand situatiile luate in vedere la pct. 4.2.
5.6. Premiile vor intra in posesia castigatorilor printr-un mesaj privat, in termen de maxim 30 zile lucratoare de la data confirmarii datelor pentru livrarea premiului.
5.7. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor.
5.8. Lista finala a castigatorilor concursului va fi publicata pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/tchibo.ro/ , prin comentariu la postarea de concurs si pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/tchiboromania/ printr-un Instagram Story, precum si pe website-ul Tchibo.
Sectiunea 6. Taxe si impozite aferente
6.1. In cazul premiilor a caror valoare depaseste limita de 600 RON/premiu, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, Titlul IV „Impozitul pe venit”.
6.2. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data livrarii/inmanarii premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestora revin castigatorilor.
Sectiunea 7 - Legea aplicabila. Litigii
7.1. Prezentul Regulament este guvernat de legislatia romana. Daca una dintre clauze va fi declarata nula, celelalte clauze nu vor fi afectate si vor continua sa fie valabile si aplicabile in conformitate cu legislatia romana. Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si Participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de pe raza teritoriala a municipiului Bucuresti. Cu toate acestea, aceasta prevedere nu exclude dreptul consumatorilor de a apela la mecanisme de solutionare alternativa a litigiilor adresate consumatorilor.
7.2. Legea aplicabila este legea romana.
7.3. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la urmatoarea adresa: Tchibo Brands S.R.L, str. Calea Floreasca nr. 55, etaj 3, sector 1, Bucuresti cod postal 014453, dar si catre office@tchibo.ro, in atentia Departamentului de Marketing, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data finalizarii Campaniei. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamatie.
Sectiunea 8. Intreruperea/incetarea Campaniei
8.1. Campania va putea fi intrerupta/incetata inainte de termen doar in caz de forta majora si/sau caz fortuit (asa cum sunt acestea definite de Codul Civil) sau printr-o decizie a Organizatorului determinata de imposibilitatea de a o continua din motive independente de vointa sa.
8.2. In situatia aparitiei unuia din aceste cazuri, Organizatorul va anunta participantii pe pagina de Facebook a Organizatorului https://www.facebook.com/tchibo.ro/ si pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/tchiboromania/
8.3. In situatiile avute in vedere la pct. 8.1 sunt incluse si hotararile instantelor judecatoresti, precum si actele unor autoritati publice competente.
8.4. Pentru situatiile avute in vedere la pct. 8.1 si pct. 8.2, Organizatorii nu mai au nicio obligatie catre participanti cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despagubire sau alte asemenea pretentii.
Sectiunea 9. Prelucrarea datelor personale
9.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal are loc în baza Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, denumit în continuare RGPD.
9.2. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal se regăsește in Anexa nr. 1 la Regulamentul Campaniei și face parte integrantă din acesta.
9.3 Prin participarea la prezenta Campanie, se considera ca persoanele participante au parcurs si luat la cunostinta informarea privind prelucrarea datelor lor personale in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale Organizatorului prezentei Campanii.
Sectiunea 10. Alte prevederi ale Regulamentului. Limitarea raspunderii
10.1. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord si accepta neconditionat si in mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. In cazul in care Organizatorii constata neindeplinirea si/sau nerespectarea conditiilor stipulate de prezentul Regulament, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara alte despagubiri sau plati.
10.2. Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare dupa anuntarea prealabila a participantilor (cu 48 de ore inainte) pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/tchibo.ro/ , si pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/tchiboromania/ .
10.3. Organizatorul si societatile comerciale implicate in Campanie nu raspund pentru urmatoarele situatii:
a. erori tehnice in utilizarea codurilor de voucher, cauzate de sistemele de transmitere a informatiilor utilizate de castigatori si/sau de situatii independente de controlul Organizatorului (de exemplu, conexiuni la internet instabile, setari gresite ale dispozitivelor sau alte defectiuni tehnice).
b. pentru pierderea, furtul sau deteriorarea voucherului dupa momentul transmiterii acestuia catre castigator, indiferent de formatul transmisiei (fizic sau electronic).
c. imposibilitatea utilizarii voucherului din cauze ce nu ii sunt imputabile, cum ar fi expirarea valabilitatii (daca este aplicabil un astfel de termen de valabilitate), utilizarea incorecta de catre castigator sau nerespectarea pasilor pentru aplicarea vocherului si/sau conditiilor legate de voucher reglementate prin prezentul Regulament.
d. Organizatorul isi rezerva dreptul de a redistribui voucherul sau de a nu-l mai oferi in cazul in care castigatorul refuza premiul sau nu in revendica conform prezentului Regulament.
e. pentru inscrierile care nu au fost efectuate pana la data limita a Campaniei, asa cum este aceasta specificata in Regulament.
f. nerespectarea procedurii de inscriere de catre participanti (de exemplu, inscrieri incomplete, gresite sau efectuate in alt mod decat cel mentionat in Regulament).
g. comentariile sau inscrierile participantilor nu sunt receptionate din motive tehnice independente de Organizator.
h. mesajele/comunicarile transmise de Organizator catre castigatori nu sunt receptionate din aceleasi motive (de exemplu, probleme tehnice ale platformei sau ale dispozitivelor utilizate de participanti).
i. castigatorii furnizeaza informatii de contact eronate, incomplete sau inexistente. In astfel de cazuri, Organizatorul nu poate garanta livrarea voucherului.
j. stergerea/inactivarea conturilor de utilizator a participantilor/castigatorilor de pe platformele de socializare inainte de inmanarea premiilor sau inainte de desemnarea castigatorilor. Aceste cazuri vor atrage dupa sine invalidarea participantului/castigatorului respectiv.
10.4. Orice incalcare a Regulamentului de catre un participant atrage dupa sine invalidarea inscrierii acestuia sau, dupa caz, a calitatii de castigator, fara nicio raspundere din partea Organizatorului. Participantul raspunde personal pentru nerespectarea prevederilor regulamentului.
10.5. Forta majora: Campania poate inceta inainte de finalizarea perioadei stabilite in cazul aparitiei unui eveniment de forta majora, inclusiv atunci cand Organizatorul este in imposibilitatea de a asigura desfasurarea corespunzatoare a Campaniei din motive independente de vointa sa. Forta majora reprezinta orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de Organizator si care face imposibila indeplinirea obligatiilor asumate prin Regulament. Exemple pot include, dar nu se limiteaza la, calamitati naturale, conflicte sociale, modificari legislative sau alte situatii exceptionale si imprevizibile.
10.6. Campania poate inceta inainte de termenul stabilit sau poate fi suspendata oricand, la libera decizie a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice participantilor si publicului o astfel de decizie cu cel putin 48 de ore inainte de incetarea efectiva, prin intermediul site-ului oficial.
10.7. Campania poate inceta inclusiv in cazul modificarii cadrului legislativ care determina cresterea bugetului alocat acestui proiect sau imposibilitatea continuarii Campaniei in forma initiala.
Redactat de catre parti, procesat si autentificat in fata subsemnatului notar public, in conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, intr-un exemplar original care se pastreaza in arhiva biroului notarial si in patru duplicate, eliberate partilor.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „ Concurs Tchibo 75 de ani”
(“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
I. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul
1. Organizatorul Campaniei promotionale „ Concurs Tchibo 75 de ani” (denumita in continuare “Campania”) este Tchibo Brands S.R.L., societate cu raspundere limitata constituita in Romania cu sediul in Calea Floreasca nr. 55, etaj 3, sector 1, Bucuresti cod postal 014453, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/7834/2001, cod fiscal RO 14147924 operator de date cu caracter personal, reprezentata legal prin Marian Ene, in calitate de Managing Director si Eduard Adrian Diaconu, in calitate de Service & Finance Director, (denumita in continuare “Organizator”).
2. Campania se va desfasura prin intermediul agentiei de media 2activePR S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Str. Viitorului, nr. 14, Sector 2, Bucuresti, avand cod unic de inregistrare RO14687800, inmatriculata in registrul comertului sub. nr. J40/4886/2002, avand cont bancar: RO78 BRDE 445S V046 3422 44XX deschis la Banca BRD Dorobanti, reprezentata legal de Corina Barladeanu in calitate de Administrator si persoana imputernicita pentru prelucrarea datelor cu caracter personal,
II. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
1. Nume ID de social media (identificator social media),
2. Link de profil (coordonata numeric).
3. In plus, pentru castigatori:
● Nume si prenume;
● Data nasterii;
● Adresa de e-mail;
●
● Telefon mobil;
● In cazul in care pentru inmanarea premiilor este necesara livrarea la domiciliu: Adresa de livrare (postala);
● Datele de identificare prevazute in copia Cartii de identitate (precum, CNP, seria si nr. CI, data nasterii, domciliu etc.).
Copia Cartii de identitate va fi solicitata, iar codul numeric personal va fi colectat si prelucrat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita copia Cartii de identitate pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
III. Scopul prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participantilor si castigatorilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator pentru urmatoarele scopuri:
- Organizarea si desfasurarea campaniei, desemnarea castigatorilor, atribuirea premiilor, si livrarea premiilor;
- Validarea castigatorilor;
- Indeplinirea obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului;
- Publicarea listei cu castigatorii;
- Pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.
IV. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele cu caracter personal ale Participanților la Campanie vor fi prelucrate in temeiul consimțământului persoanei vizate (art. 6 alin. 1 litera a din RGPD), a executarii contractului (participarea la concurs ce presupune respectarea termenilor și condițiilor Regulamentului Oficial echivaleaza cu executarea unui contract) (Art. 6 alin. 1 lit. b) din RGPD) și a obligațiilor legale care revin în sarcina operatorului in calitate de Organizator al Campaniei pentru prelucrarea datelor personale necesare pentru indeplinirea obligatiilor finaciar -contabile si a publicarii listei cu castigatorii (art. 6 alin. 1 litera c) din RGPD).
V. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite si/sau puse integral sau partial la dispozitia Imputernicitului Operatorului, platformei de selectie a castigatorilor, publicului larg (lista cu castigatorii), precum si autoritatilor publice competente, pentru respectarea obligatiilor impuse Operatorului de legislatia in vigoare (ex. autoritatilor fiscale).
VI. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 1 an de la data colectarii acestora.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.
VII. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii si Castigatorii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
● dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
● dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
● dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
● dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;
● dreptul la restrictionarea prelucrarii;
● dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;
● dreptul la portabilitate a datelor;
● dreptul de a nu a face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata a datelor.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior, fie apeland numarul de telefon +4031 4253374, fie printr-o cerere adresata:
Operatorului, la adresa Calea Floreasca nr. 55, etaj 3, sector 1, Bucuresti cod postal 014453 sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail gdpr@tchibo.ro
Imputernicitului Operatorului la adresa: cu sediul social in Str. Viitorului, nr. 14, sector 2, Bucuresti, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail office@2activepr.ro.
Persoana vizata poate depune plangere in fata autoritatii de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal competente in cazul in care drepturile sale sunt incălcate sau in cazul in care datele sale cu caracter personal au fost prelucrate ilegal la adresa: Bucuresti, sector 1, Bd. G-ral Gh. Magheru nr. 28-30 sau prin transmiterea acestei plangeri la adresa: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal, www.dataprotection.ro.
VIII. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe toate mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul/Imputernicitul va sterge/distruge imediat aceste date de pe toate mijlocele de prelucrare si stocare.
IX. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare, prin intermediul Imputernicitului. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. Masurile de securitate vor fi documentate la nivelul Imputernicitului.
X. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, la nevoie si mai ales in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care acestea au fost incunostintate cu privire la Regulament.
XI. Alte prevederi
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale participantilor si castigatorilor la Campanie, inclusiv ale tertilor sus mentionati vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile RGPD.