RESPONSABILITATE SOCIALĂ
Fiind una dintre cele mai mari companii germane de bunuri de larg consum şi de desfacere, ce îşi desfăşoară activitatea la nivel internaţional, Tchibo îşi asumă responsabilitatea faţă de oameni şi mediu. Sustenabilitatea este parte integrantă a strategiei coompaniei noastre, încă din anul 2006. Aceasta este modalitatea în care noi, în calitate de afacere de familie, ne asigurăm de faptul că oferim clienţilor noştri produse ce sunt elemente distinctive ale mărcii noastre: cafea prăjită de înaltă calitate şi o selecţie de bunuri de larg consum. Obiectivul nostru este acela de a avea o afacere 100% sustenabilă.
În continuare vă vom furniza o imagine generală cu privire la lucrurile pe care deja le-am realizat şi lucrurile pe care le planificăm pentru viitor. Pentru mai multe informaţii detaliate, vă rugăm să accesaţi pagina de internet cu privire la sustenabilitate: www.tchibo-sustainability.com
Cafea
Pentru a oferi cafea de cea mai bună calitate, Tchibo se angajează să protejeze mediul înconjurător şi să îmbunătăţească condiţiile de trai ale cultivatorilor de cafea. Pentru noi cultivarea sustenabilă înseamnă că fermierii de cafea și familiile lor din țările de origine pot trăi bine astăzi și în viitor prin creșterea cafelei. Odată cu trecerea la metode de cultivare sustenabile, fermierii au cunoștințe și metode speciale de fertilitate a solului, accesul la apă și protecția climei. Acest lucru îi ajută să crească o cafea din ce în ce mai bună.
Cafissimo
Oferim tot ce e mai bun consumatorilor noștri: fiecare capsulă e sigilată pentru a-și păstra aroma și savoarea și pentru a oferi o experiență perfectă în fiecare ceașcă de cafea. Toate soiurile de cafea utilizate în Cafissimo sunt 100% ferme certificate și sustenabile.
Procesul de producție
Tchibo nu se concentrează doar asupra calității procesului de producție. Compania investește constant în îmbunătățirea standardelor sociale și ale mediului. Scopul nostru este să vă oferim o cafea sustenabilă, a cărei cultivare respectă cerințele economice, ecologice și sociale în egală măsură.
Protecția mediului
Compania face eforturi și investește în conservarea și protecția resurselor naturale. Sustenabilitatea este parte integrantă a strategiei companiei noastre, încă din anul 2006. Aceasta este modalitatea în care noi, în calitate de afacere de familie, ne asigurăm de faptul că oferim clienţilor noştri produse ce sunt elemente distinctive ale mărcii noastre: cafea prăjită de înaltă calitate şi o selecţie de bunuri de larg consum.
Personal
Fiind o companie deținută de o familie, echilibrul armonios între viața profesională, sănătate, educație și formare sunt componentele cheie pentru păstrarea angajaților Tchibo.
Premii
Am înregistrat progrese către obiectivul sustenabilității afacerii 100%. Acest lucru este explicat de premiile pe care le-am primit în acest domeniu și ne oferă încrederea de a continua să lucrăm în această direcție.